Op vrijdag 1 december 2017 organiseert Acorel het allereerste SAP Hybris Marketing event in Nederland in ‘s-Hertogenbosch waar jij als marketeer zelf aan de knoppen van SAP Hybris Marketing zit. Hoe kun jij als marketeer je klant een ultieme klantbeleving bezorgen? Wat als je de intentie van de klant begrijpt en hierop snel kunt reageren? Stel dat je veel meer van je klant weet?
Keynote speaker Egbert Jan van Bel onderzoekt al jaren klantengedrag. Hij schrijft daar boeken over, waaronder de bestseller ‘Kloteklanten’, is Beeckestijn docent en hij is voorzitter van de verkiezing Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Het lijkt simpel, maar vandaag de dag is klanten winnen en behouden een extreem lastige zaak. Meer dan ooit kiezen klanten uit nog meer aanbieders en gaan lang niet altijd voor de laagste prijs. Service maakt het verschil. Met klantbeleving maak je het onderscheid. Egbert Jan heeft in zijn verhaal een humoristische en realistische kijk op modern klantgericht ondernemen. Hij deelt zijn ervaringen over de perfecte service en verhogen van klantwaarde.